מה קרה לאיוב כשרכב על אופניים?

אז פסח עבר וחלף כבר מזמן ובינתיים הספקנו לעבור את יום העצמאות ושבועות (מה שדרדר את המצב עוד יותר. כן בגלל העל האש). מה עושים אחרי חודשיים כאלה בהם אתה אוכל ואוכל ולא מוציא אותו כמו שצריך (תרתי משמע)?
רעיון מאוד פשוט מסתבר. הביצוע, אה…

אז כזכור, בפסח היינו בחו"ל. חזרנו הביתה שבעים ומלאים. הום סוויט הום אבל עדיין בקושי הצלחתי להיכנס בדלת ולא זה לא בגלל המזוודות… נאלצתי להיכנס לרוחב. זה מה יש. נשבעתי שאני נותן לעצמי יום יומיים להתאושש ואני חייב לזוז, פשוט חייב. חשבתי וחשבתי והגעתי למסקנה שזה בדיוק הזמן לחזור לרכב על אופניים (אחרי כאבי הגב הפסיכיים שעברתי בינואר כמתנה לשנה החדשה שהשביתו אותי לשלושה שבועות ובהמתנה לבן הזוג לרכיבה שעבר תאונה קטנה עם האופניים (אהמ אהמ טלח ).

בימי ההתאוששות, דינדשתי את האופניים. זוכרים את האימרה "לכל שבת יש מוצאי שבת"? אז מוצ"ש. הגיע הזמן ליישם את האמרה ולהוריד את כל העודפים שצברתי. המסלול הרגיל, 25 ק"מ בקטנה. עשיתי את זה המון פעמים. גם אם ארכב לבד, אני חייב לעשות את זה.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קפטן איוב רוכב על אופניים

אני בטוח שאיוב, ההוא מהתנ"ך, כתב את הספר המוכר, אחרי פסח ולפני שהתיישב על האופניים שלו. או בעצם הוא כתב אותו אחרי הקילומטר הראשון. לא מאמינים? הנה ההוכחה.

הקללות העסיסיות והיצירתיות ביותר נוצרות במוחו של רוכב אופניים במהלך 2 הקילומטרים הראשונים. חשבתי שזה יעבור בקילומטר השלישי ואילך, אחרי שהרגליים יתחממו, אבל לא. טוב, אולי זה מזג האוויר השרבי? (איפה הקור האירופאי, איפה?) אולי חוסר שעות שינה? השמש הקופחת? סיימתי את הרכיבה עם עיניים יבשות לחלוטין. לא הכרתי הרגשה כזו מעולם.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

שיטוט קצר באינטרנט אחרי שחזרתי והתקלחתי, גילה לי שהרוח פשוט ייבשה לי את העיניים. בערך כמו שקורה אחרי זמן ממושך מול מסך (נכון אומרים שזה הורס את העיניים ? אז זה מיתוס). כשאני רוכב והרוח נושבת לכיוון העיניים שלי, הגיוני שזה יקרה, פשוט הייתי צריך להקשיב לאיוב. 

איך פותרים את זה? משקפיים לא באים בחשבון (כבר נפלו לי ונשברו) אז מה עושים? החלטתי לנסות את טיפות העיניים של בפנטן ליובש בעיניים. מה אני אגיד לכם? אני רוכב כמו ארנב! ראיתם פעם ארנב רוכב? אז בגלל זה. מה גם שזה מוצר ממש נגיש. יש להם בקבוקונים אישיים עם כמות קטנה לשימוש חד פעמי שאני יכול לסחוב איתי ברכיבה. קלאסה. הטיפות מדמות דמעות מלאכותיות ומעניקות לחות לעיניים ומרגיעות אותם, ככה אני יכול לרכב בשקט ולא לסבול (מספיק הקושי הפיזי של הרכיבה. תודה רבה).

WhatsApp Image 2018-08-13 at 13.01.41.jpeg

אז מה אני ממליץ לכם? פשוט לא לרכב!!! אה לא סליחה…לא לאכול מצות!!! אז פשוט שימו לב מה קורה איתכם ובעת הצורך מסתבר שהפתרון ממש מתחת לעיניים שלכם (חחח.. יצא לי מצחיק).

אז יאללה ביייי, אני הולך לעשות ספורט כלומר פיפ"א באקסבוקס בכל זאת מונדיאל וזה – !!!Allez les Bleus.

תרגום: קידמה הכחולים!!!

 

כתיבת תגובה