חלומות מתגשמים

הפוסט הקצר הזה יהווה גילוי נאות לגבי כתיבת פוסטים ממומנים ע"י גופים מסחריים והסיבה העומדת מאחורי כתיבתם
תמיד אהבתי לכתוב. כתבתי שנים למגירה עד שזו התפרקה. קניתי ארנית חדשה אפילו. לא עזר. הייתה לי אפילו גיחה קצרה כעיתונאי במקומונים. לא התרומם. אבל האהבה לכתיבה לא חלפה. להיפך. בשנה האחרונה עליתי כיתה ופתחתי את הבלוג הזה. בלוגר בימינו הוא מוביל דעת קהל. כשרון הכתיבה של הבלוגר + הפלטפורמה של הרשתות החברתיות יוצרות פרסום ותהודה רחבה לרעיונות, מוצרים, שיתופים ועוד.
טבעי הוא שגופים התחילו לפנות אלי במהרה. אני לא תמים, הם רוצים לפרסם ולהגיע לכל מיני קהלים ולכן ישנם גופים מסחריים שונים שמוכנים לשלם לי כדי שאזכיר אותם בפוסטים שלי. Win-Win . לכן אני מוכן להשכיר את המקלדת שלי לטובת אותם גופים מסחריים. הבעיה היא שאתם, הקוראים, מרגישים שזה בא על חשבונכם, ובצדק.

ולכן:
לא אפרסם מוצרים שלא נראים לי. היושר האישי שלי שווה יותר מזה. כמו כן, לא אצא בהצהרות מפוצצות לגבי טיבו של המוצר, זה פתאטי. אשתדל לתת סקירה ולינק. אומנם המוצר הוא הסיבה שבגללה אכתוב אבל החשוב כאן הוא הסיפור. איך לשלב את המוצר לתוך סיפור ולהפיק ממנו מסר (חברתי) כלשהו. המוצר הוא רק הטריגר.

אז איך תוכלו לדעת שמדובר בפוסט ממומן?
כל פוסט שיהיה ממומן, בדרך כזו או אחרת, יתוייג ב"פרוייקט בר מצווה לנועם". לנועם יש חלום: "ובחלומי…(ע"ע יוסף ב"היהודים באים")".  טיול לברצלונה + משחק כדורגל בקמפ-נואו+ לפגוש את מסי+ לשחק נגדו מול 90 אלף צופים. תמיד אמרתי שהוא צנוע. אז קטגוריה זו תכלול פוסטים ממומנים אשר יעזרו לי להגשים לו את החלום (לא לי. לו. נשבע לכם).

עוד 4.5 שנים למנאייק!!!!

עכשיו, כשהמצפון שלי נקי, אנחנו יכולים להמשיך ולשמוע את השיר המקסים הזה:

ותודה לאור "ניילון נצמד" לבו ולאליסף "אבא בלאגן" על ההשראה

כתיבת תגובה