הקשר הישיר בין סירחון להבאת ילד נוסף

בדרך כלל סירחון דוחה אותנו והדבר האחרון שהוא יכול להוביל אליו הוא לעוד ילד. תנו לי קרדיט שאצלי זה שונה. ממש שונה. 

עוברים דירה. אריזות, בלאגן, עבודה לא פשוטה אבל גם פרידה והרבה נוסטלגיה. וכמובן, משימה נושנה שטרם הושלמה.
הנה תם לו פרק נוסף בחיים ותיכף מתחיל עוד אחד חדש, מרגש, מאתגר. יש משהו מיוחד בלעבור דירה. דבר ראשון, אתה מגיע לפינות שהשמש לא זרחה בהם כבר כמה שנים טובות. דבר שני, זו אחלה הזדמנות להיפטר מהמממווון דברים. דבר שלישי, עם האריזות עולים זכרונות ואיתם ההתרפקות. ההתרפקות על תקופה שהייתה ואוטוטו חולפת.

אם אלו מגירת היצירות של הילדים, מיטת התינוק המנויילנת, ארגז צעצועי התינוקות. לזה ניתן להוסיף תעודות בי"ס, מחברות ישנות של הבכור, ברכות למיניהן שהכינו הילדים, תמונות מהגן ועוד… אבל הכי הביא לי פלשבק זו מגירת השמיכות כשנתקלתי בשמיכה הזאת:

זו שמיכה שנועם (11) התכסה בה ואחריו איתי (6). ישר הרחתי אותה. היה לה ריח נעים. נראה לי שדמיינתי אבל היה לה גם ריח של תינוק….נתתי לאפרת להריח והיא אמרה לי שאני מדמיין. התבאסתי. אבל לא להרבה זמן… בשבועות שלפני מעבר הדירה, אתה מוצא את עצמך מיליון פעמים בסופר ולא, כלום מזה הוא לא לבית שאתה גר בו עכשיו. הכל לבית החדש. בין חומרי ניקוי נגד עובש, חומר לרצפה, סקוטצ'ם ושאר כימיקלים, מצאתי פתרון לתקלה של ריח השמיכה שלא עזבה אותי – נתקלתי באריאל בייבי!

ולא רק זה! את כל השמיכות, כולל שלנו כיבסתי עם התכשיר הזה. אם כבר אז כבר. אפרת עוד לא יודעת, אבל אני הולך לכבס את כככללללללל הבגדים בריח של תינוק. גם ריח מעולה וגם ישמור על העור העדין, שלנו ההורים (מה לעשות, מזדקנים). מה גם  שככה יהיה ריח טוב בארגזים! שזה הכי חשוב!!! (כן, כזה אני).

אבל בואו נמשיך בנוסטלגיה. יש את מרפי וגם את המשפט "אתה מתכנן ואלוהים צוחק" או משהו כזה –  אז מיטת ושידת תינוק. ניצלתי את האריזות כדין לשאול את אפרת מה עושים עם המיטה, השידה ובגדי התינוקות? "חבל לזרוק, אולי פשוט נעשה ילד?". זה טיפ המשך ל"5 דרכים לא שיגרתיות לשכנע את אשתך להביא עוד ילד". כזה אני, לא מוותר. אגב, התשובה היחידה שקיבלתי הייתה: "תמכור! תמכור!". בת של יועץ השקעות בכל זאת…  

אבל האתגר הכי גדול הוא באמת להיפטר מדברים. באמת שאני אוהב את זה. אנחנו עומדים לעבור לדירה ללא מחסן. מילא שהבית שלנו תמיד מסודר ואין בו אגירה בכלל אבל בכל זאת איך אני מעביר את המחסן שיש לי היום? מה אני עושה עם כל מה שיש בו?  כיף גדול זה יהיה אני אומר לכם. חכו ותראו.  

זהו לבינתיים. מקווה להישאר בחיים כדי לדווח על פינוי המחסן. אם לא אכתוב על זה עד אמצע אוגוסט אז כנראה שאני עוד שם אז בחייאת תשלחו חילוץ אה?

ככה אני מרגיש עוד לפני המחסן מקור תמונה: אתר 4myhome

כתיבת תגובה