איך זכיתי בזוג כרטיסים לגמר המונדיאל? ואיך זה קשור לחירייה

כן, זכיתי להיות בגמר המונדיאל, ברלין 2006. איך בדיוק? כנסו ותגלו

חירייה 3

חירייה

"נו, אז איך זכית?"

אתם ודאי שואלים. אז ראשית אומר שכל העניין של הגרלות וזכיות זה שטויות במיץ עגבניות.

האמת שלא.

בעוד אני ואשתי סטודנטים לתואר שני והיא בהריון מתקדם, היה מבצע 1+1 בסופרארם על מוצרי ג'ילט. קנתה לי אשתי (שתחייה) דאודורנט כי היגיינה זה דבר חשוב.

לילה אחד, לאחר מקלחת טובה (כי הגיינה זה מאוד חשוב) התזתי על עצמי דאודורנט ועיניי צדו את הכתוב על המדבקה. "שלח סמס ואולי תזכה באירוח לגביע העולם שיערך ביוני 2006" (עוד הרבה זמן! מי יזכור את זה). היו לי שני דאודורנטים. שלחתי שני סמסים ושכחתי מהעניין.

בסביבות פברואר-מרץ 2006 אני מקבל טלפון מנציגות ג'ילט בארץ.

היא: "היי יואב, שמי…. מחברת…, נציגת ג'ילט בארץ. אני שמחה לבשר לך כי עלית בהגרלה ובוודאות זכית או ברבע גמר/חצי גמר/גמר. מה אתה אומר?".

אני: "(Speechless)"

היא: "הלו?"

אני: "כן אני איתך"

היא: " תבוא ביום ….לפ"ת. הכתובת….צריך להציג את הקבלות על הקנייה וכמו כן את המוצר הזוכה. מספר הזוכה הוא….. נכון שאתה שמח?"

אני: "לא!"

היא: "למה? איזה קר רוח אתה (אני טוב בזה כשצריך. לא נלחץ אלא מתפקד על אוטומט). אחרים התעלפו לי בטלפון. חשבתי שתשמח. אפילו את החיוך הצלחת להוריד לי"

אני: "כי אני יודע בוודאות שמוצר אחד שומש ונזרק לפח ועם המזל שלי זה המספר הזוכה".

היא: "טוב במידה ולא יהיה לך את המוצר הזוכה אנחנו נעביר את הזכייה לבא בתור. זה התקנון"

אני: "טוב. אחזור הביתה ואבדוק".

לאחר שעתיים…

הגעתי הביתה. חיפשתי את הקבלה שבאמת שמרתי. לא מצאתי אותה. התחלתי להזיע. ממש (היגיינה זה חשוב כבר אמרתי?). טוב נשארתי קר רוח (שוב). אפשר לשחזר קבלה.

אבל יותר חשוב היה לי למצוא את התכשיר הזוכה. אני מסתכל על התכשיר. מסתכל על המספר הזוכה. מסתכל על התכשיר. שוב. כולה 5 ספרות אבל זה לקח לי יייייים זמן.

בינגו!

בינגו? ממש לא

התכשיר שהיה לי לא היה הזוכה. המספר הזוכה היה קבור אי שם בחירייה.

"יאללה אפרת, נוסעים לחירייה! עכשיו! ותביאי את הדאודורנט הלא זוכה למה הולך להיות מסריח".

"מה? מו? מי? מה אתה מקשקש? אני לא נוסעת לשום מקום! אתה רוצה? לך לבד!".

אז נסעתי לבד.

חירייה

חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי עד שמצאתי.

חירייה 2

האמת לא מצאתי. גם לא חיפשתי. כתבתי להם מכתב. אמרו שאם מישהו יטען שהוא זכה, גם אם הוא משקר- שנינו ניפסל. הגעתי למשרדים שלהם. הייתי בעננים. לא קולט מה הולך מסביב. פתאום אחד אומר לי: "יא בן זונה זכית בגמר!".

גם עומד להיות אבא גם זכיתי בגמר המונדיאל!!!!!!!!

טוב, זכיתי בזוג כרטיסים. אבל עם מי אסע?

בינתיים שבועיים לפני תחילת המונדיאל נולד בני הבכור, נועם. לכן לנסוע עם אשתי לא בא בחשבון. ברור שבחרתי באבא שלי! כאילו דא?

טוב, זכיתי בגמר המונדיאל. אבל מי תגיע לגמר?

אלוהים הקשיב לי וצרפת הגיעה לגמר נגד איטליה. לבסוף לא זכינו. אתם בטח זוכרים: זידאן והנגיחה…והשאר היסטוריה

זידאן נגיחה 1

החטא…

זידאן נגיחה 2

…ועונשו

השהות בברלין

זכינו לשלל פינוקים. כל אחד חדר אישי. 4 ימים בחו"ל. כולל ארוחות, נשנושים ושתייה. זכינו למוצרי ג'ילט עד לשנת 2257. לא הוצאנו שקל. הנה הוכחות למה שנטען קודם לכן:

חומת ברלין

חומת ברלין

מתכוננים לגמר

יאללה מוכנים!

היחס לגרמניה

שימו לב כי לשנינו דגל צרפת על הלחי אך גם דגל גרמניה. לא פשוט עבור יהודים וישראלים כאחד. למרות שגרנו בגבול עם גרמניה (העיר שטרסבורג נמצאת בחבל אלזס שאתם בוודאי מכירים משיעורי ההיסטוריה) ואף היינו עורכים שם קניות לעתים ושמענו גרמנית באופן קבוע בחבל זה- עדיין לא היינו מסוגלים להצהיר על אהבה וחיבה למדינה זו מטעמים מובנים.לבסוף, השינוי שעשתה המדינה לאורך השנים, ברמה האירוח, ברמה הלאומית והן ברמה הספורטיבית- גרמה לאבא שלי ליזום ולבקש שיציירו לו דגל גרמניה.

בין שלל הפינוקים היו גם טיולים מסביב לברלין:

פוסטדאם IMG_0049

כאן נערכה "ועידת פוטסדאם" לאחר מלחמת העולם השנייה. ממש בחדר הזה.

ועוד קצת תמונות מהמגרש

אני ואבא שלי מחוץ למגרש

אני ואבא שלי מחוץ למגרש

האיצטדיון לפני

האיצטדיון לפני

מונדיאל 2006 מגרש

מתכוננים לצאת למגרש

IMG_0133

את הדגל אני תליתי

IMG_0130

מצטלם עם דוגמניות…

IMG_0134

האיטדיון אחרי: דקות לפני שריקת הפתיחה

IMG_0146

שאקירה הגיעה לכאן עוד לפני מונדיאל 2010

IMG_0149

הצגת השחקנים והמנונים

והתמונה שלא רציתי לצלם:

איטליה זוכה בגביע

איטליה זוכה בגביע

 

לו צרפת הייתה זוכה, אין ספק שזה היה מ ו ש ל ם ! אבל… כך רצה הגורל או אלוהי הכדורגל.

חג מונדיאל שמח!!!!

Allez les Bleus!!!

Allez les Bleus!!!

 

לסיום, אבות נוספים מתמודדים כעת עם תקופת המונדיאל. אב אחד מנסה להנחיל לבת שלו אהבה לכדור. אולם, לא כל האבות אוהבים כדורגל, כמצופה. טל לא אוהב אבל בכל זאת רוצה להנחיל לבנו אהבה לספורט. איך הוא יעשה את זה? כנסו ותגלו. יש כאלו שלא יודעים מה פירוש השם "מונדיאל" ובטוחים שזה מאכל צרפתי. לאחר פשוט אין מה לתרום בנושא. הוא קורה לזה מונדיעלק. ויש אב המכיל את שני הסוגים גם יחד: אוהב כדורגל (או לפחות לא שונא), מכיר את החוקים, יישב ויראה כדורגל עם בניו (יש לו רק בנים) אבל לא יוצא מגדרו יתר על המידה.


4 מחשבות על “איך זכיתי בזוג כרטיסים לגמר המונדיאל? ואיך זה קשור לחירייה

  1. פינגבק: המונדיאל ואומנות אחזקת המשפחה | אבא בלאגן

  2. פינגבק: זכרונות ממונדיאלים קודמים | תחתית החבית

כתיבת תגובה